MP Seputeh dan Ambiga Pembiak Kristian


Banyak sudah kes pengembangan agama kristian di kawasan teresa kok ni...di samping di kampung tengah batu 13 Jalan Klang Puchong...dimana sebuah gereja telah di bina di kawasan 100% orang Melayu beragama Islam...berita lanjut sila ke blog http://www.kitagempur.com/index.php?page=articles&op=readArticle&id=2532&title=Kerajaan-Selangor-bina-gereja-dalam-perkampungan-Melayu-di-Puchong




Dan lebih lanjut ke blog ini...http://mymassa.blogspot.com/2011/07/selangor-darul-jesus-ada-gereja-sedang.html

Terbaru ialah apabila teresa kok secara sedar atau sengaja tidak sedar membiarkan anak-anak melayu diajar untuk menghayati agama kristian di sebuah pusat tuisyen di jalan Klang Lama sehingga pelajar-pelajar ini boleh menghafal lagu-lagu berunsurkan ajaran kristian.

Sedarlah wahai orang Islam, DAP adalah parti pembiak Kristian...kebanyakan pemimpin mereka adalah Kristian..Kes di mana JAIS menyiasat Gereja haram DUMC membuktikan pemimpim DAP adalah pembiak kristian di Malaysia....sila ke blog ini untuk mendapat maklumat lanjut..http://bigdogdotcom.wordpress.com/2011/08/17/dumc-merancang-untuk-buat-hal-lagi/

Jika PKR dan PAS bersekongkol dengan DAP, terangan-terangan PKR dan PAS juga adalah pendokong perjuangan DAP iaitu MEMBIAKKAN agama Kristian di Malaysia.....

Disamping itu Ambiga sibetina gila ni pula menuntut melalui IFC (masih haram) di antaranya:



1. Seseorang anak yang dilahirkan oleh ibu bapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam.

2. Orang bukan Islam yang telah memeluk Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali ke agama asal mereka (murtad) dan tidak boleh... dikenakan tindakan undang-undang.

3. Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh Mahkamah Syariah tetapi dikendalikan oleh Mahkamah Sivil.

4. Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam.

5. Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki menganut Islam sekiranya ingin berkahwin dengan Orang Islam,Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam (murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.

6. Seseorang atau pasangan suami isteri yang menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak penjagaan anak.

7. Orang yang bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dengan seorang yang memeluk Islam hendaklah diberikan hak menuntut harta pusakanya selepas kematiannya.

8. Kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadat orang bukan Islam sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang serupa untuk masjid.

9. Orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya. 

10. Bibel dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan untuk diedarkan kepada umum secara terbuka.

11. Pelajaran agama bukan Islam untuk penganut agama itu hendaklah diajar di semua sekolah.

12. Program-program berunsur Islam dalam bahasa ibunda sesuatu kaum hendaklah ditiadakan. Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan untuk disiarkan dalam bahasa ibunda masing-masing. 

Adakah PAS boleh menegakkan syariat Islam apabila parti ini bersengkokol dengan DAP yang terang-terangan memperjuangkan pembiakkan Kristian...?? Rasullullah S.A.W dan zaman khalifah tidak pernah bersengkokol dengan kafirun untuk menegakkan syariat Islam di seluruh dunia....bahkan mereka memerangi kafirun yang tidak mahu berbaik/menganut agama Islam.....
Oleh itu PAS sudah nyata bersekongkol dengan DAP bukan untuk menegakkan syariat Islam tetapi semata-mata untuk mendapat kuasa politik dan akhirnya akan menjahanamkan syariat Islam di Malaysia....






No comments:

Post a Comment